To o co pytam jest w spisach tej parafii Gniezno Wieś, obejmujące wsie koło Gniezna [tutaj wieś Zdziechowa], nie ma tego na pewno w samym Gnieźnie bo urodzenia, zgony i śluby są na pewno osobno spisywane.
To ułatwia pomoc, jeśli Nasi koledzy pytają o swoje poszukiwania i nie wiedza gdzie się urodzł ,
miasto czy wieś więc jest już problem w poszukiwaniu i podaniu wypisu, bo Gnierzno jest dość dużym miastem
* / ~ 1834 - 1896 Geburten / Taufen (Urodzenia / Chrzest) piszesz
Więc jest na pewno w zakresie który podałeś, ja mam podana datę zapisana przy zgonie -1863 przez rodzinę a data o która pytam 1862, jest mnie sugerowana i podana podana przez inna osobę która tym się też interesuje i wypisała ją z św. Trójca wtedy gdy archiwum Gniezno było otwarte.
Dzięki za Pomoc, jeśli moje sugestie sprecyzują o to co pytam , będzie to data 1862 to Proszę o wypisanie
Zdziechowa 22. 02. 1862 osobno wpisywane Gniezno Wieś parafia św. Trójcy ur Franciszka Ciesielska.
Natomiast dla osób korzystajacych z tego forum podpowiem, że z moich dawnych wypisów wynika, zgony często były w Gniezno
miasto [ np. przykład Dziadoszek 27.04.1863 zgon Gniezno Miasto, a skanu tego zgonu poszukuję do wykonywanej prezentacji moich linii.] albo się przenosili do miasta i tam umierali, albo mieszkańcy pobliskich wsi szukali pomocy w szpitalach [św. Ducha] i tam umierali [ zapisywane często hospital] A po 1880 +- w szpitalu który jest na ulicy 3 Maja do dzisiaj.
O którym pisałem i zamieszczałem zdjęcia na forum WTG
Szpital w Gnieźnieviewtopic.php?f=3&t=1208&hilit=+szpitalTłumaczenie (polski > niemiecki)Dies ist, was ich frage ist in den Listen der Pfarrei Gniezno City, einschließlich Dörfern nahe Gniezno [Hier Zdziechów], ist es nicht sicher, weil in der Gnesener Geburt Todesfälle und Eheschließungen sind sicherlich separat geschrieben.
Dies macht es einfacher für Hilfe, wenn unsere Kollegen fordern für ihre Suche und wusste nicht, wo Sie urodzł, Stadt oder einem Dorf so ist es kein Problem mehr bei der Suche und Verwaltung der Extrakt wird, weil es eine ziemlich große Stadt ist Gnierzno
* / ~ 1834 - 1896 Geburten / Taufen (Geburt / Taufe) schreiben
Also es ist sicherlich im Bereich angeben, ich habe den Zeitpunkt des Todes bei -1863 aufgezeichnet und Familie, die über das Datum 1862 fragen gegeben, wird vorgeschlagen und gezeigt, mich von einer anderen Person erklärt, dass dies auch interessiert und schrieb einen aus St. Trinity, wenn das Archiv wurde Gniezno eröffnet.
Danke für Ihre Hilfe, wenn Sie meine Vorschläge zu klären, was ich fragen, werden an diesem Termin ist 1862 Bitte drucken
Zdziechów 22. 02. 1862 Land separat in die Pfarrei St. Gniezno. Dreifaltigkeit.
Und für diejenigen, die dieses Forum nutzen, um einen entsprechenden Hinweis, dass mit meinem alten Entlastung durch Tod waren oft in Gnesen City [zB Beispiel Dziadoszek] oder August sie in die Stadt gezogen oder die Bewohner der umliegenden Dörfer suchten Hilfe in Krankenhäusern [St. Geist], und es umierali.A nach 1880 + - in der Klinik, die auf der Straße ist am 3. Mai bis zum heutigen Tag.
Grempka,Srajek/Owczarczak/Majchrzak k/Kościana,Wyskoć,Wławie,Maciejewo